Stakeholder perceptions of short-term marketing tactics during the Olympics

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Deutscher übersetzter Titel:Ansichten der Stakeholder zu kurzfristigen Marketingstrategien während Olympischer Spiele
Autor:Burton, Rick; O'Reilly, Norm; Séguin, Benoit
Erschienen in:International handbook on the economics of mega sporting events
Veröffentlicht:Cheltenham: Edward Elgar Publishing (Verlag), 2012, S. 140-161, Lit.
Format: Literatur (SPOLIT)
Publikationstyp: Sammelwerksbeitrag
Medienart: Gedruckte Ressource
Sprache:Englisch
Schlagworte:
Online Zugang:
Erfassungsnummer:PU201805003306
Quelle:BISp

Einleitung

This article, without explicitly referring to ecological or sustainability questions, approaches perceptions as the core to any marketing perspective of the stakeholders at mega events. The authors expose 'on-the-ground' tactics and explain how the concept of 'houses' or hospitality centers plays a central role during mega sporting events. (geändert)