Strategy deployment of high-technology companies entering the consumer sports electronic market

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Bibliographische Detailangaben
Deutscher übersetzter Titel:Strategieentwicklung von High-Tech-Firmen beim Einstieg in den Verbrauchermarkt für elektronische Sportgeräte
Autor:Giannakis, Alexandros; Stricker, Claude; Kotrotsios, Giorgos
Erschienen in:The engineering of sport 6. Volume 3: Developments for innovations : Proceedings of the ISEA 2006 - Munich, Germany
Veröffentlicht:New York (N.Y.): Springer (Verlag), 2006, S. 23-28, Lit.
Forschungseinrichtung:International Sports Engineering Association
Format: Literatur (SPOLIT)
Publikationstyp: Sammelwerksbeitrag
Medienart: Gedruckte Ressource
Sprache:Englisch
Schlagworte:
Online Zugang:
Erfassungsnummer:PU200909004775
Quelle:BISp

Abstract

The consumer sports electronic (CSE) market has been growing at an unprecedented rate, largely due to the advances made in microelectronics, communication technologies, high-level software, optoelectronics, micro-optics, bioengineering, and new materials. This paper proposes a structured process to enter this business sector for innovative, high-technology companies. Verf.-Referat