How to individualize instruction in the elementary school physical education program
Gespeichert in:
Deutscher übersetzter Titel: | Wie im Sportunterricht der Elementarstufe die Anweisungen individualisiert werden koennen |
---|---|
Autor: | Bell, Rick |
Erschienen in: | Canadian Association for Health, Physical Education, and Recreation journal |
Veröffentlicht: | 55 (1989), 1, S. 15-19, Lit. |
Format: | Literatur (SPOLIT) |
Publikationstyp: | Zeitschriftenartikel |
Medienart: | Gedruckte Ressource |
Sprache: | Englisch |
ISSN: | 0834-1915 |
Schlagworte: | |
Online Zugang: | |
Erfassungsnummer: | PU199108045328 |
Quelle: | BISp |
Abstract
In order to create a learning environment that promotes skill acquisition, physical educators should match the content of what is being taught to the developmental capabilities of students. This paper describes two different strategies for individualizing instruction in physical education. These strategies focus on modifying the purpose of tasks presented to students with the intent of designing optimum challenges. Verf.-Referat